Beza Antara TUTUP Aurat Dengan BUNGKUS Aurat | MagiC MenCari KeajaibaN

klik sini

Ruangan Churp

Saturday, November 19, 2011

Beza Antara TUTUP Aurat Dengan BUNGKUS Aurat


Korang TUTUP aurat ke BUNGKUS aurat? Beza BUNGKUS dengan TUTUP adalah amat besar.

Situasi 1:

Aisyah: Ahmad, cube teka aku tengah BUNGKUS ape?

Ahmad: Alaaa, nasi lemak.

Aisyah: Aik? Mane ko tau?
Ahmad: Aku nampak nasi tekeluar sikit tu. Lagipun aku tau ko memang jual nasi lemak.

Aisyah: Ok2. Cube teka nasi lemak ni banyak ke sikit?

Ahmad: Alaaa lagi senang. Banyak la.

Aisyah: Ha? Camne ko tau ni?

Ahmad: Tengok bentuk & saiz laa. BUNGKUSan besar, banyak. BUNGKUSan kcik, sikit. Haha kantoi.

Aisyah: Pandainye ko ni.

Ahmad: Bukan aku yang pandai, ko yang tak pandai. Haha.

Aisyah: Ceh. Malas la soal.

Situasi 2:

Aisyah: Ahmad, cube teka aku TUTUP ape dengan tudung saji ni?

Ahmad: Hmmm. Ikan goreng?

Aisyah: Salah.

Ahmad: Telur dadar?

Aisyah: Salah lg.

Ahmad: Karipap?

Aisyah: Salah jugak

Ahmad: Fail MQA?

Aisyah: Ish. Lagi la salah.

Ahmad: Abis tu ape? Mane la aku nak tau ape yang ko TUTUP tu.

Aisyah: Nasi lemak laa. Cbe teka banyak ke sikit?

Ahmad: Ceh. Mane aku nak tau. Malas la jawab. Maka pilihlah TUTUP…. – Ustaz Zamri PaaDuu

0 rungutan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...