Adegan Seks Di Ranjang Filem ombak Rindu | MagiC MenCari KeajaibaN

klik sini

Ruangan Churp

Saturday, December 10, 2011

Adegan Seks Di Ranjang Filem ombak Rindu


Isu adegan seks dan ranjang antara Maya Karin dan Aaron Aziz dalam filem ombak rindu menimbulkan rasa tidak puas hati bagi sesetengah penonton yang telah menonton filem itu baru-baru ni. Ada juga segelintir pihak mengatakan bahawa aksi ranjang atas katil itu agak keterlaluan untuk ditonton.





Menurut maya karin sendiri, dia pada mulanya agak gementar dengan aksi ranjang yang bakal dilakonkan olehnya itu.

“Saya akui sangat gementar sebelum setiap kali ingin memulakan babak ranjang dan mesra itu. Terus-terang, saya ingin lakonkan babak atas katil itu kerana belum pernah saya melakukan babak tersebut sepanjang karier saya. Walaupun pada awalnya terasa pelik dan gementar, tetapi syukur Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar”. Kata Maya Karin

Walaupun begitu, Filem Ombak Rindu telah mencapai kutipan yang besar dimana RM4 juta dalam tempoh 4 hari tayangan. Rata-rata penonton tidak kisah dengan aksi ranjang tersebut dan mereka berfikiran positif bahawa aksi itu tidaklah begitu keterlaluan. (PaaDuu)

2 rungutan:

Anonymous said...

DUNIA SUDAH NAK KIAMAT. ARTIS BOLEH KELUAR KENYATAAN YANG BERCANGGAH DENGAN HUKUM AGAMA TANPA ADA BANTAHAN DARI PIHAK BERWAJIB. SELEPAS INI AKAN ADA LEBIH BANYAK FILEM MELAYU & PELAKON ISLAM YANG BERSYUKUR PADA ALLAH KERANA BERJAYA MELAKUKAN ADEGAN LUCAH. MAYA KARIN SUDAH MENUNJUKKAN JALANNYA. BELIAU ADA USTAZAH MAYA KARIN.

Magic said...

pastu peminat jadikan idola..hancurrrr...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...