Diaz, P. Diddy ditangkap basah! | MagiC MenCari KeajaibaN

klik sini

Ruangan Churp

Friday, December 23, 2011

Diaz, P. Diddy ditangkap basah!

CAMERON DIAZ dan P. Diddy sedang bercinta atau sekadar kawan?

KEDUA-DUA bintang terkenal Cameron Diaz dan P. Diddy mengaku mereka baik sekadar teman. Bagaimanapun, hubungan mereka nampaknya bukan sekadar teman biasa, tapi boleh dianggap sebagai teman tapi mesra! Ini kerana baru-baru ini, mereka telah 'tertangkap basah' sewaktu bermesra di dalam sebuah parti.

Menurut laporan New York Post, mereka tertangkap sedang bermesra di sebuah kelab malam di New York. Diaz hadir lebih dahulu di situ untuk makan malam bersama beberapa teman di restoran Marble Lane di Hotel Dream Downtown.

Kemudian saat malam beranjak larut, aktres itu dikatakan membuat keputusan untuk menghabiskan sisa malamnya bersama P. Diddy. Diddy kemudian dilihat membuat pesanan.




Beberapa saksi juga menyatakan bahawa bintang Knight & Day itu kelihatan begitu mesra di samping rapper tersebut. Mereka bukan sekadar berdakapan, tetapi dilihat bercium dan bercumbu mesra termasuk sewaktu menari bersama.

Ini bukan kali pertama Diaz dan Diddy digosipkan berpacaran. Sejak Oktober lalu, tidak lama selepas Diaz putus cinta dengan Alex Rodriguez, pasangan ini dikesan makan malam bersama di New York City.

Keesokan harinya, mereka berjalan bersama-sama di Washington Square Park dan mereka juga dikesan makan tengah hari di Beverly Hills. (kosmo)

0 rungutan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...