Shahrizan Ganti Khairul Fahmi | MagiC MenCari KeajaibaN

klik sini

Ruangan Churp

Tuesday, September 06, 2011

Shahrizan Ganti Khairul Fahmi

SHAHRIZAN (kanan) ambil alih tempat Khairul Fahmi (kiri).


KELANTAN terpaksa akur ketiadaan penjaga gol utamanya, Khairul Fahmi Che Mat yang lebih diperlukan skuad Olimpik negara dan tugas berat di pintu gol The Red Warriors bakal dikawal Mohd Shahrizan Ismail.

Pengurus Kelantan, Azman Ibrahim berkata, pasukan itu akur dengan kehendak Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) yang memerlukan khidmat pemain disapa Apek itu dan sebagai langkah berjaga-jaga, dua penjaga gol skuad Piala Presiden - Muhammad Syazwan Yusoff dan Judtanna Eh Put - dipanggil mengimbangi pasukan.
“Amat malang Kelantan tidak dapat menggunakan khidmat Khairul Fahmi tetapi kami akur dengan keputusan FAM dan tugas itu bakal diisi Mohd Shahrizan yang turut menunjukkan prestasi memberangsangkan,” katanya ketika ditemui sempena Majlis Rumah Terbuka di Kota Bharu, semalam.
Katanya, Kelantan tidak meragui kemampuan Mohd Shahrizan untuk menggalas tugas selaku penjaga gol utama pada kempen Piala Malaysia menentang Sarawak malam esok, namun bimbang andai penjaga gol itu mengalami kecederaan.

“Kami atasi masalah ini dengan menyerapkan dua penjaga gol skuad Piala Presiden sebagai langkah berjaga-jaga dan kami berharap Kelantan tidak menunjukkan kelemahan walaupun tanpa Khairul Fahmi,” kata Azman.

Berita Harian



0 rungutan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...