Kemaluan Tersangkut Di Lubang Bangku Ketika Melancap | MagiC MenCari KeajaibaN

klik sini

Ruangan Churp

Wednesday, January 11, 2012

Kemaluan Tersangkut Di Lubang Bangku Ketika Melancap


Empat anggota SAR Hongkong harus menghabiskan 4 jam di sebuah taman untuk membebaskan penis seorang lelaki yang tersangkut di salah satu lubang bangku di taman Lantian, Hongkong – China.

Dari pengakuan si lelaki malang tersebut, diketahui penisnya menjadi terjepit dan tidak boleh dia lepaskan ketika dia menggunakan lubang besi di bangku taman tersebut untuk melakukan onani.Lelaki bernama Le Xing, 41 tahun, tersebut di duga seorang leaki yang kurang sihat mentalnya dan menghidap kelainan seks.

Lubang besi pada bangku tersebut terbilang kecil tetapi Le Xing memaksakan penisnya masuk kedalam lubang tersebut untuk melepaskan hasrat birahinya. Tetapi ketika penisnya menjadi tegang dan membesar dia menjadi panik sebab dia tidak boleh mengeluarkannya dari lubang tersebut.
Akhirnya Le Xing menelefon polis meminta pertolongan.

Untuk membebaskan penis pria tersebut, anggota SAR terpaksa membawa Le Xing bersama dengan bangku besi sepanjang 2,5 meter tersebut ke hospital. Doktor mengatakan bahawa lelaki tersebut sangat beruntung sebab penisnya masih baik ketika dikeluarkan dari jepitan besi tersebut.

Para fotografer dalam foto yang mereka buat di surat khabar-surat khabar berbahasa China menunjukkan para petugas SAR ini membawa Le Xiang bersama logam tertutup selimut merah.
Ihsan Abe PaaDuu

1 rungutan:

syafiqa said...

mak aih..
mcm ni pun hadoo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...