AKHIRNYA...!!! yEaHaaaAa....! | MagiC MenCari KeajaibaN

klik sini

Ruangan Churp

Tuesday, May 18, 2010

AKHIRNYA...!!! yEaHaaaAa....!


yaho0o....ho0rayyy... akhirnya ari ni aku berjaya mengharungi 10 hari yang amat memeritkan & meletihkan..Hari ni aku dah berjaya tamatkan kuliah ECOM 2 kat UUM ni...dah blh blk kampo0ng mlm ni.. oiiii orang2 kampo0ng...tunggu akuu....hehehe..
sbnrnya xder la leceh sangat ECOM sem ni berbanding sem dpn..knp?? hahahaha.. jap aku bgtau yer.. sem dpn tiap2 hari ada ECOM sama ada kelas malam atau ptg...maknanya 1 sem 2 hari2 kena hadir kls bhsa inggeris..sem ni hanya luangkan 10 hari lps cuti jer,..xder la teruk sgt kan??? hehehe... Haaa...1 lg rahsia aku untuk hilangkan kelesuan akibat kelas dari jam 8.30 pg hingga 5.30 ptg selama 10 hari ni,..nk tau??? macam biasa aku minum minyak kelapaa dara dari bioasli..nk tau khasiatnya sila ke link ini : www.blogbioasli.com/zaem89

1 rungutan:

lovelygurlz said...

alahai, patutlah muka cute je, minum air kelapa muda rupenye..hehe
nnt bwk kt cafe muamalat skit ye, en. kacea ija..
cik kacea merah nak rasa ckit..hehehe ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...