ECom UUM...huh..!! | MagiC MenCari KeajaibaN

klik sini

Ruangan Churp

Saturday, May 08, 2010

ECom UUM...huh..!!

Hari ni aku kena berpindah dr DPP YAb ke Bukit kachi krna ECom,,.. Melecehkan btl,org lain dh best2 cuti kt kg..aku msh terkandas kt sini..uwaaaaa... Hari yg x menyeronokkan.. Kalau di beri pilihan x ingin aku amik subjek ni,bkn krna x best atau krna susah..tp ia mengganggu masa cuti ku serta menyusahkan aku dan pelajar lain.. mcm mn la pengurusan di Universiti pengurusan kononnya... walaupun tempohnya cuma seminggu tp dah cukup utk membuatkan seseorang itu muntah..ape tak nyer kelas dari kul 8 hingga 5 ptg..mau x pengsan aku.. confirm balik bilik jer terus tido & tunggu pagi esok utk teruskan kelas 8 pg hingga 5 ptg..begitulah hari2 yg perlu aku lalui...huh..utk mengekalkan tenaga aku mesti guna minyak kelapa dara dr Bio Asli..wait n see...

utk maklumat minyak kelapa dara : www.blogbioasli.com/zaem89









0 rungutan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...