Laptop aku buat hal lagi...!!!! | MagiC MenCari KeajaibaN

klik sini

Ruangan Churp

Sunday, November 14, 2010

Laptop aku buat hal lagi...!!!!


Argghhhh...geram betol..ngah syok mendonlod tetiba laptop aku 'hang'..rasa nk terajang jer latop ni..tp sabar itu separuh dr iman,,.hehehe.. berbalik pada laptop tadi,ni sume gara2 virus!! cilakak virus..mentang2 sistem pertahanan laptopku ini lemah kau berani menyerang yer,..xper nasib baik aku jumpa jln penyelesaiannya.. Hendak di jadikan cerita aku terus pasang kaspersky isternet security 2011yg menawarkan pertahanan dr virus2 durjana bersama system firewall yg mantap..tp trial 30 hr jerk..mn best kn?? so ape lg,aku jumpa 1 laman web yg menawarkan crack KIS/KAV 2011 slma 3700 hari..percuma!! percaya x?? x percaya?? anda patut mencubanya,kerna aku sdh 'try' n 100% working..blh update dan sekarang aku masih menggunakannya tanpa msalah.... aku jumpa benda ni kt web indonesia,di sini aku kongsikan linknyer http://marcellinoagatha.blogspot.com/2010/11/crack-kaspersky-2011-kis-dan-kav-2011.html
Jgn malu jgn segan untuk ke laman 2.. bg yg x mau ke laman tersebut anda boleh downlod terus dr link ni: http://www.4shared.com/file/X0rJsQQE/Kaspersky_2011_Crack.html
cara2 install crack di sertakan dlm folder yg anda donlod..
Bagi yg belum mempunyai installer KIS/KAV sila donlod di sini: KAV
KIS
seandainya folder .Rar minta password utk compress,ini passnya yer :
http://marcellinoagatha.blogspot.com
SELAMAT MENCUBA..

0 rungutan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...