Beri ruang, peluang - Presiden KAFA | MagiC MenCari KeajaibaN

klik sini

Ruangan Churp

Wednesday, February 08, 2012

Beri ruang, peluang - Presiden KAFA


Annuar anggap kontroversi akan buat Khairul Fahmi lebih matang




“BERI ruang dan peluang buat Apek (Khairul Fahmi Che Mat) mengharungi usia mudanya bersama kerjaya sebagai pemain bola profesional!”
Itu permintaan Presiden Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA), Tan Sri Annuar Musa yang menyifatkan kontroversi membabitkan penjaga gol Kelantan dan kebangsaan itu satu cabaran yang perlu dilalui dan mampu membuatkan ‘hero Malaya’ itu lebih matang.


Apek dilanda pelbagai kontroversi termasuk terbaru mengaitkan konon dia menjadi punca hubungan pertunangan anak seorang pengusaha batik terkenal dengan gadis pemilik butik pengantin di Kelantan terputus tetapi Annuar beranggapan, Khairul Fahmi yang popular dalam masa singkat pada usia masih muda memang menjadi perhatian banyak pihak.

“Saya berpendapat Apek sedang melalui cabaran seiring usia dan kerjaya sebagai penjaga gol terkenal tetapi saya yakin pelbagai kontroversi ini akan membuatkan dia (Apek) lebih matang.

“Saya percaya, apa yang berlaku dan apa yang dia lakukan, tidak mempunyai sebarang maksud yang tidak baik,” katanya selepas memantau sesi latihan pemain The Red Warriors di Stadium Sultan Muhammad IV, semalam.

Menurutnya, tidak banyak yang dapat dilakukan pihak pengurusan untuk membantu penjaga gol itu jika kontroversi itu membabitkan peribadi, namun KAFA sentiasa memberi nasihat dan sokongan demi kebaikan kerjayanya.
Akhbar semalam melaporkan, pemilik butik pengantin, Nur Eilunie Natasha Nazri, 21, menafikan pertunangannya bersama anak seorang usahawan di Kelantan, terputus disebabkan Khairul Fahmi. (Berita Harian)

0 rungutan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...